قیمت گیربکس پژو 405 و انواع مختلف آن
نوشته شده توسط : yadakyar

خودروها از دو بخش اصلی تشکیل شده اند که شامل موتور و چهار چرخی که بر روی یک بدنه کار گذاشته شده اند می باشد. گیربکس ها در حقیقت مغز متفکر تمامی خودروها به شمارمی روند. در حالت کلی میتوان گفت اهمیت گیربکس در یک خودرو با موتور آن خودرو برابر است. این بدین معناست که یک خودرو به طور خودکار و بدون گیربکس توانایی انتقال نیرو و به حرکت درآمدن را ندارد. مهمترین وظیفه گیربکس ها در خودرو انتقال نیرو و هدایت آن از موتور به چرخ ها می باشد. 

همانطور که گفتیم، نقش گیربکس برای خودروها بسیار مهم و حیاتی است به همین دلیل این قطعه دارای مدل های مختلفی با قیمت های متنوع می باشد. از آنجا که پژو 405 در کشور ما بسیار محبوب و پر فروش است در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت گیربکس پژو 405 و عوامل مختلف آن بپردازیم.

قیمت گیربکس پژو 405

انواع مختلف گیربکس پژو 405:

گیربکس پژو 405 به دو دسته اصلی تقسیم می شود. گیربکس های دستی و گیربکس های اتوماتیک. معمولا در بیشتر خودروهای پژو 405، گیربکس صورت دستی است اما این بدین معنا نیست که شرکت ساخت خودرو های پژو، خودروهای خود را با گیربکس دستی تولید می کنند. در بیشتر مواقع صاحبان خودرو خواستار تغییر گیربکس پژو از حالت دستی به حالت اتوماتیک هستند که در این صورت با سفارشی کردن خودرو، سیستم گیربکس پژو خود را به حالت اتوماتیک تحویل می گیرند.

وضعیت قیمت گیربکس پژو 405 

در ماه های اخیر به دلیل نوسانات ارزی و کم تر شدن میزان واردات قطعات خارجی، قیمت گیربکس پژو 405 را نمی توان به طور ثابت بیان کرد. در این حالت باید به این نکته نیز توجه داشت که قیمت گیربکس پژو 405 در حالت دستی بسیار ارزان تر از قیمت گیربکس پژو 405 در حالت اتوماتیک می باشد. 

علل برتری گیربکس اتوماتیک نسبت به گیربکس دستی در  پژو 405:

می توان در نگاه اول به راحتی رانندگان در حین رانندگی اشاره کرد. برای بسیاری از رانندگان و مالکان خودرو ها پیش آمده است که در حین رانندگی های طولانی از تعویض پشت سر هم دنده کلافه شده باشند، پس به منظور آسودگی بیشتر رانندگان، می توان گیربکس پژو 405 را به حالت اتوماتیک در آورد.

مسئله دیگر در ارتباط با گیربکس پژو 405 این است که اگر اتوماتیک باشد، استهلاک خودرو کاهش می یابد چون وظیفه تغییرات سرعت و شتاب برعهده راننده خودرو نیست، اما در این حالت یک مغز متفکر داخلی آن را کنترل می کند.

برای خرید یا اطلاع از قیمت گیربکس پژو 405 چه راه هایی وجود دارد؟

یکی از شایع ترین راه های خرید یا اطلاع از قیمت گیربکس پژو 405، مراجعه به سایت های معتبر در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو می باشد. در این سایت ها به دلیل مراجعه زیاد خریداران و همچنین نظارت مناسب، تمامی قیمت ها به خصوص قیمت گیربکس پژو 405 بدون تغییر است و سود چندانی بر روی آن اضافه نمیشود.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت گیربکس پژو 405 هستید می توانید به سایت یدک یار مراجعه نموده و با مقایسه قیمت انواع مختلف گیربکس های موجود، خرید خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

 منبع: yadakyar

 





:: برچسب‌ها: قیمت گیربکس پژو 405 , قیمت گیربکس 405 , قیمت گیربکس پژو , گیربکس پژو 405 , ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: